Repase hlav 1.9, 2.0 a 2.5 TDI PD, 4 válec 8 ventilů a 5 válec 10 ventilů

Jedny z nejrozšířenějších motorizací koncernu VW.
Vzhledem k tomu, že tyto motory mívají najeto okolo 300 tis. km, projevuje se opotřebení
materiálu, nejčastěji mají vodítka velkou vůli a je třeba je vyměnit a zúhlovat sedla ventilů,
často se setkáváme s ubroušenými sacími ventily, kdy dochází k proklepání talířku ventilu.
V neposlední řadě vymačkané uložení vstřiků, které se projevuje špatným startováním


Ceník bez DPH:


2300,--- Rovina, tlaková zkouška, opláchnutí hlavy, nová gufera, 4x výměna vodítka
2700,--- --||-- navíc 8x výměna vodítka
3200,--- --||--||--||-- navíc 4x sací ventil
6700,--- 4x oprava uložení vstřiků, rovina, tlaková zkouška, opláchnutí hlavy, nová gufera, 8x výměna vodítek
8300,--- 5x oprava uložení vstřiků, rovina, tlaková zkouška, opláchnutí hlavy, nová gufera, 10x výměna vodítek

V galerii můžete vidět průběh prací na hlavách včetně zmiňované opravy uložení vstřikovače v hlavě.

 


Copyright © 2021-4Engines.cz